11 sept. 2009

"scumpa " mea toamna..

Toamna are onoarea de a ma indispune de fiecare data cand isi face aparitia.Si nu pentru ca incepe scoala sau ceva de genu'..ci doar ca totul se pustieste. Desi anotimpul se pare ca ma ajuta in sensul ca .. de fiecare data am mai multa inspiratie TOAMNA! Si ma face sa ma culc mai devreme :))) Si nu,nu pt ca a inceput scoala =)) Ci pentru ca .. totu'i mort. Sau .. ?

Ca tot vorbim de toamna..si toamna se petrec lucruri penibile sau.. haioase.De exemplu, eu si familia obisnuim sa plecam dup'amiaza la tara pentru a lua o gura de aer,pentru a raci mai tare :)) si pentru a mai gospodari pe acolo.Insa cand ne'am intors se pare ca am dat de oameni care la urma urmei sunt peste tot si uneori am senzatia ca se inmultesc si anume persoana " Mie Mi Se Cuvine Totul " . Spun asta pentru ca veneam cu masina dinspre comuna si ajungem aproape de intersesctia Onasis.De acolo se pare ca da cu spatele cu o dacie supernova o femeie la varsta a doua,durdulie,si foarte ferma in ceea ce facea.Desi sa nu uitam: nu avea niciun gand de a se asigura inainte de a da inapoi.Am claxonat'o si uimiti am fost cand am vazut ca tipa a fost foarte deranjata ca dc am claxonat'o si apoi ca dc nu ii facem loc:)) la care fratele meu,Alex: uite asa..o sa tin strans sa nu se bage ca sa se invete minte. =)) in tot acest timp femeia tot comenta in spate [ o puteam vedea in oglinda ] ,iar eu si alex ne distram copios. Poate pare nerespectuos,dar dc sa nu invete si adultii uneori o lectie ? :)) Avand in vedere ca greseala era a ei.Deci..neatentia costa.Si tupeul ..te baga la datorii!

Pana una alta,urez tuturor elevilor un an scolar prosper,binecuvantat si .. linistit /:) Iar pt cei de a 12a.. pofta pentru invatat! Si succes pe mai departe la facultatea dorita!


0 comentarii: